Korozja nadwozia

Samochód zaczął rdzewieć w zasadzie w wieku 2 lat.

Sprawę tę (korozji) poruszyłem w formalnej korespondencji z Kia Motors Polska z Warszawy (generalny importer).

KMP zdecydowało do wymianie gwarancyjnej tylnych drzwi i klapy bagażnika. Z tym że po czasie wydaje się mi że elementy te nie zostały wymienione a raczej przemalowane (oczywiście w papierach wszystko jest ok).

Zarówno drzwi jak i klapa zaczęły rdzewieć ponownie w tych samych miejscach tyle że ze  wzmożoną siłą.

Moja Rada: Oglądać samochód i od razu zgłaszać problemy w ASO i KMP. Żądać wymiany naprawy i przedłużania gwarancji. W mojej skromnej ocenie KIA nie panuje nad dostawcami blach i może się tak zdarzyć że np. przednie drzwi NIGDY nie zardzewieją a drugie będą całe zeżarte rdzą.

W moim egzemplarzu nie widać np. korozji na podłodze, progach, drzwiach przednich pomimo faktu że za specjalnie nie dbam o lakier czy zab. od spodu. Tylnie drzwi natomiast rdzewieją od środka (ranty drzwi, pod uszczelkami itp).

Moja korespondencja z KMP (obszerna) w załącznikach na blogu.

Dodaj komentarz